11 kwietnia 2013

Zwróć uwagę na jakość oświetlenia

Na przestrzeni lat pracy naszej zetknęliśmy się z różną jakością elementów elektronicznych. Duża część z elektroniki to zwyczajny szmelc. Jednak duże doświadczenie które zyskaliśmy na przestrzeni ponad 20 lat powoduje, że może my rozpoznać co jest lepszej a co gorszej jakości.
  Doskonałym przykładem produktu o zróżnicowanej jakości jest taśma led SMD.
 Duża część importu to produkty nieselekcjonowane niskiej jakości, co powoduje bardzo szybką utratę mocy światła a efekcie przepalenie się danego układu.
Taśma led z uszkodzonymi diodami, czarne punkt w strukturze diody to uszkodzenie.
Alternatywą do taniej chińszczyzny jest propozycja firmy Neplus,




4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że takie oświetlenia są popularne w krajach na wschodzie (Azja itd.) - czy nie mam racji? Bardzo fajna technologia i nieźle to wygląda, kiedy jest zamontowane na większą skalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jest to niezwykle ważne i muszę jeszcze przyznać, że bardzo dobrym rozwiązaniem jest posiadanie fotowoltaiki. Ja właśnie się na ten ruch zdecydowałem i dzięki firmie http://inovativ.pl/ mogę teraz korzystać z instalacji fotowoltaicznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie jest to coś ważnego i muszę przyznać, że ja skupiam się na oświetleniu LED. Jestem zdania, że bardzo fajnie dziś sprawdzają się taśmy LED i ja z nich chętnie korzystam. Już nawet czytałem na stronie https://rodzinneremonty.pl/oswietlenie-led-w-kuchni-jak-je-odpowiednio-dobrac/ jak właśnie dobrać je w pomieszczeniu jakim jest kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie to są bardzo ważne sprawy, ale moim zdaniem również fajnie jest wiedzieć czy nasza instalacja elektryczna działa właściwie. Myślę, że właśnie elektryk z firmy https://wzu-energpol.pl/ bez większego problemu jest w stanie to stwierdzić.

    OdpowiedzUsuń